Бібліотека

Звіт

проведення Всеукраїнського

місячника шкільних бібліотек

«В нас єдина мета – Україна свята, нездоланна ніким і ніколи»

у жовтні 2022 року

03.10.2022-31.10.2022

 Відкриття місячника шкільних бібліотек. Благодійна акція  для поповнення фонду шкільної бібліотеки актуальною літературою патріотичного спрямування.

03.10.2022- 07.10.2022

 Літературна гра «Українські прислів’я  та приказки» Правила поводження з книгою.

          З учнями 1 та 2 класу проведено літературну гру в дистанційному форматі      «Українські прислів’я та приказки», під час якої діти розказували прислів’я та             приказки напам’ять. Здобувачі освіти 1 класу знайомились із правилами поводження з книгою. Мета: ознайомити дітей із поняттям Батьківщина, уточнити і розширити уявлення дітей про велич і красу рідної України, розвивати пізнавальні інтереси.

10.10.2022-12.10.2022

Патріотичний флешмоб « Я патріот тому що…»

      Учні 3 та 4 класу створили патріотичний відео – флешмоб. Мета: виховувати патріотичні почуття в учнів, дати поштовх до самовдосконалення, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина і патріота України.

12.10.2022-14.10.2022

  Народознавчі вечори «У звичаях традиціях народу ти душу України пізнавай»

Здобувачі освіти 5, 6, 7 класів виконали дослідницький проєкт «У звичаях традиціях народу ти душу України пізнавай», у рамках якого учні дослідили традиціїсвяткування храмового свята Михаїла Артистратига ( 21 листопада) (5 клас), традиції святкування Різдва (6 клас), Великодні традиції України (7 клас).

Мета проєкту: спонукати учнів пізнавати минуле своєї держави, берегти духовний набуток для наступного покоління, шанувати мову, культуру, звичаї, обряди та традиції свого народу.

17.10.2022-21.10.2022

Година державності  «Державницькі традиції України»

До Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек учні 8 – 9 класів підготували інформаційне повідомлення  «Державницькі традиції святкування Дня Конституції України»(8 клас) та «День Збройних сил України» (9 клас).

Мета: ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення державності України, формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців, формувати уявлення учнів про обов’язок, мужність, героїзм; викликати почуття захоплення й гордості подвигами українських людей та прагнення виховувати в собі волю, цілеспрямованість, моральну красу.

03.10.2022 -31.10.2022

 Практичне завдання: виготовлення рекламно – іміджевої продукції шкільної бібліотеки.

Здобувачі освіти 10 – 11 класу виготовляли буклети  « Путівники по книжкових колекціях»,  «Вчись і ти як книгу берегти»,  «Незвичайні бібліотеки світу», «Цікаві факти про книгу».

Додаток

Бібліотечний урок:  «Українські прислівя та приказки»

Мета:  ознайомити дітей із поняттям Батьківщина, уточнити і розширити уявлення дітей про велич і красу рідної України; розвивати пізнавальні інтереси.

Форма проведення: літературна гра.

Вікова категорія: 1-2 клас

Завдання: знайти та вивчити прислів’я та приказки патріотичного спрямування.

Ознайомитись з правилами поводження із книгою.

Перебіг заходу

Бібліотечний урок:

« Я патріот, тому що…»

Мета: виховувати патріотичні почуття в учнів; дати поштовх до самовдосконалення; формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина і патріота України.

Форма проведення: патріотичний флешмоб

Вікова категорія: 3-4 клас

Завдання: дати відповідь на запитання «Що для тебе є

 патріотизм?» Зняти відео.

Перебіг заходу

Зйомка відео:

Бібліотечний урок:

«У звичаях, традиціях народу ти душу України пізнавай»

Мета проєкту: спонукати учнів пізнавати минуле своєї держави, берегти духовний набуток для наступного покоління, шанувати мову, культуру, звичаї, обряди та традиції свого народу.

Форма поведення: дослідницький проєкт.

Вікова категорія: 5, 6, 7клас

Завдання: провести дослідження, традиціїсвяткування храмового свята Михаїла Артистратига ( 21 листопада) (5 клас), традиції святкування Різдва (6 клас), Великодні традиції України (7 клас).

Перебіг заходу

Виступ 1 групи (5 клас): інформаційне повідомлення  «Традиції святкування храмового свята Михаїла Артистратига (21 листопада)».

Виступ 2 групи (6 клас): Презентація «Традиції святкування Різдва».

Виступ 3 групи (7 клас): Презентація «Великодні традиції України»

Бібліотечний урок

« Дежавницькі традиції України».

Мета: ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення державності України, формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем; виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців, формувати уявлення учнів про обов’язок, мужність, героїзм; викликати почуття захоплення й гордості подвигами українських людей ,викликати прагнення виховувати в собі волю, цілеспрямованість, моральну красу.

Форма проведення: година державності.

Вікова категорія: 8 – 9 клас

Завдання : підготувати інформацію на тему: День Конституції України ( 8 клас),

День Збройних сил України ( 9 клас)

Перебіг заходу

 І група (8 клас) інформаційне повідомлення на тему Державницькі традиції святкування дня Конституції України.

 Презентація: «Шлях України до Конституції»  

ІІ група ( 9 клас) інформаційне повідомлення на тему Державницькі Традиції святкування дня Збройних сил України.

Презентація: «День збройних сил України»

Бібліотечний урок

« Виготовлення рекламно – іміджевої продукції шкільної бібліотеки».

Форма проведення: практична робота.

Вікова категорія: 10 – 11клас

35 річниця Чорнобильської трагедії

 З кожним роком все далі відходять у минуле події, пов’язані з аварією на Чорнобильській АЕС, – найбільшою у світі техногенною та екологічною катастрофою. Утім, до цієї теми ще неодноразово будуть звертатися політики, вчені, медики… А для чисельної армії переселенців і власне самих ліквідаторів Чорнобиль назавжди залишатиметься незагоєною раною.

  У одній із книг, а саме у книзі «Чернобыль. Неизвестные подробности катастрофы» автор згадує: «За декілька років до катастрофи геодезисти виявили в Чорнобилі вертикальні зміщення фундаменту четвертого блоку. В жовтні 1985 р. дирекція ЧАЕС звернулась в Інститут фізики Землі з проханням з’ясувати причини нестабільності фундаменту. Відрядження Євгенія Барковського, наукового співробітника Об’єднаного інституту фізики була запланована на початок травня, трагедія трапилась 26 квітня…

За переконаннями дослідників, основна передумова аварії була створена ще при будівництві станції, зведеної над місцем перетину двох розломів земної кори. Багатолітні дослідження Євгенія Барковського показали, що саме над розломами найчастіше всього рвуться трубопроводи і кабелі міських комунікацій, падають літаки, сходять з рейок поїзди і тонуть кораблі. Виною всьому так звані локальні гравітаційні удари, плід життєдіяльності тектонічних розломів.»
        Основний тягар робіт, щодо подолання наслідків Чорнобильської катастрофи ліг на плечі військових. Солдатськими руками в Чорнобилі зроблено таку роботу, яку просто важко виміряти.

Про події тих днів можна ще раз згадати, скориставшись матеріалами, які підготувала наша бібліотека.