Відповідно до річного плану атестації педагогічних працівників 16 березня 2021 року на базі Кумарівського ЗЗСО відбувся майстер клас вчителя хімії Хайсиної Л.В. та вчителя початкових класів Камінської Л.Є. Педагоги поділились своїм досвідом роботи і провели відкриті уроки. Хайсина Л.В. ознайомила присутніх з досвідом роботи «Використання ігрових та креативних методів і прийомів на уроках хімії, як засіб підвищення інтересу до природних наук». Камінська Л.Є. презентувала досвід роботи з проблемного питання «Формування ключових компетентностей на основі тренінгових вправ у роботі з молодшими школярами». Лариса Володимирівна провела урок узагальнення і систематизації знань в 11 класі на тему «Хімія в житті людини». Дидактично грамотно визначена основна мета уроку, вона чітко випливає зі змісту навчального матеріалу, відповідає віковим та інтелектуальним особливостям учнів класу й несе в собі інформацію про кінцевий результат уроку.Вчитель формулює мету й завдання уроку, мотивує навчальну діяльність учнів (об’єднання учнів у групи, обговорення завдань, робота з таблицею «Самооцінювання учня»). При підготовці до уроку було створено 3 домашні групи, які працювали над такими питаннями: хімія на кухні (група 1), хімія у кімнаті гігієни (група 2), хімія в аптеці (група 3)Об’єднання дітей у групи дає можливість учням, які мають прискорений темп роботи бути консультантами у менш підготовлених учнів. Така взаємодопомога забезпечує синхронну роботу.Використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі дає змогу активізувати самостійну пізнавальну діяльність учнів, збуджує думку, виховує інтерес до навчання. Вчитель упродовж уроку виступав у ролі консультанта, порадника. Методи, які застосовувались відповідають меті і завданням уроку, змісту і характеру навчального матеріалу, готовності учнів до засвоєння. Учитель проводить інструктаж щодо організації роботи, враховує рівень сформованості в учнів самостійної роботи. Урок логічно завершений, відповідає сучасним вимогам процесу навчання та виховання.

Людмила Євстафіївна провела відкритий інтегрований урок з літературного читання, «Я досліджую світ» та мистецтва у 3 класі «Картини природи в поезії». Урок був проведений у формі уроку-подорожі. При підготовці уроку були враховані вікові та психологічні особливості класу, були використані різноманітні форми роботи, а саме: діалог, метод передбачення, виразне читання віршів, «усне малювання» з художнім домислом, створення «кольорового портрета» вірша, ігри «Риба», «Золоті промінчики» та ін. На уроці вчителька застосовувала випереджувальні завдання. У роботі Камінської Л.В. відслідковується системність: знання учнів з попередніх тем були міцними й ґрунтовними. Урок цікавий, добре продуманий, насичений, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. Багато уваги було приділено різнобічному розвитку мовлення учнів, їх мислення, формуванню навичок творчої самостійної роботи, прискореного свідомого читання.На уроці вчителька уміло здійснювала перехід від одного виду роботи до іншого, що стимулювало активну діяльність учнів на уроці, зберігало дисципліну в класі та сприяло пізнавальному інтересу учнів. Урок пройшов на високому методичному рівні.