![](http://kumr.raiosvita.mk.ua/wp-content/uploads/2020/01/yzobrazhenye_viber_2020-01-09_16-40-09-768x1024.jpg)
9 січня 2020 року у школі відбулося засідання педагогічної ради «Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу в Новій українській школі». Для вивчення визначеного питання було створено 3 творчі групи, до складу яких увійшли вчителі, адміністрація та батьки учнів.
У вступному слові директор школи Л.В. Хайсина розповіла про особливості виявлення булінгу серед учнів та про випадки булінгу в українських школах. Педраду було проведено у формі практикуму. Вела педраду заступник директора школи з виховної роботи Кулачинська Тетяна В’ячеславівна, яка організувала цікаве обговорення проблем виховання учнів школи та попередження випадків у шкільному житті, пов’язаних з булінгом. Т.В.Кулачинська виступила з презентацією «Організація виховної роботи в освітньому закладі щодо безпеки та благополуччя дитини», зупинившись, зокрема, на таких важливих питаннях як створення безпечного освітнього середовища, розробці й запровадження Кодексу безпечного освітнього середовища (КБОС).
Голова шкільного методичного об’єднання Н.Ф. Міньковська підготувала консультацію «Булінг в освітньому середовищі, чинники виникнення та існування, способи запобігання в класних колективах»
Шкільний бібліотекар В.В.Басалига озайомила присутніх з психологічними портретами учасників булінга та повідомила про результати моніторингу щодо булінгу в школі.
Під час практичної частини засідання Т.В.Кулачинська організувала жваву роботу в групах щодо розгляду та обговорення ситуацій, які вже відбулися або можуть відбутися в будь-якому освітньому закладі. У роботі творчих груп брали активну участь батьки учнів школи.
Під час проведення засідання були використані інтерактивні вправи, відеоролики, презентація , матеріали для наочності та подальшого використання.
У своєму рішенні члени педагогічної ради визначили заходи, які допоможуть виявляти небезпечні ситуації щодо булінгу під час освітнього процесу у закладі та належно реагувати на них, запроваджуючи чіткі процедури втручання.